Contact
Hoe kunt u ons bereiken?
Telefoon
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 12.30 uur via het telefoonnummer 088 – 766 36 66.
Berichtenbox in Mijnstadsbank
U kunt contact met ons opnemen via de Berichtenbox in MijnStadsbank. Wij streven ernaar uw bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Log hier in of maak een nieuw account aan.
Beschermingsbewind
De afdeling beschermingsbewind is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 12.30 uur via het telefoonnummer 088 – 766 36 66. Buiten deze tijden is de afdeling Beschermingsbewind per e-mail bereikbaar via beschermingsbewind@stadsbankoostnederland.nl.
Contactformulier
Klik hier voor het contactformulier voor klanten
Klik hier voor de e-mailadressen en aanvullende contactgegevens per gemeente.
Saldo-foon
Met de Saldo-foon bieden we de mogelijkheid uw leefgeld, bij- en afschrijvingen en vrij opneembare reservering te beluisteren of op te nemen. De Saldo-foon is op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 – 766 36 66.
Telefoon
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via het telefoonnummer 088 – 766 36 66
Contactformulier
Klik hier voor het contactformulier voor zakelijke partners
E-mail
Wij zijn per e-mail bereikbaar via info@stadsbankoostnederland.nl of bij het voor u bekende e-mailadres. Wanneer u een e-mail heeft gestuurd, kunt binnen twee werkdagen een reactie van ons verwachten.
U kunt zich hier aanmelden.
Chat
Wij zijn op werkdagen tussen 12.30 en 16.00 uur bereikbaar via de chat op de website. U kunt de chat gebruiken voor algemene vragen. Als u rechts onderin de website de knop ‘chat’ ziet verschijnen, zijn wij beschikbaar per chat.
Contactformulier
Klik hier voor het contactformulier voor klanten
Klik hier voor de e-mailadressen en aanvullende contactgegevens per gemeente.
Telefoon
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via het telefoonnummer 088 – 766 36 66.
Als er sprake is van crisis (dreigende woningontruiming, afsluiting van energie of water of beëindiging zorgverzekering) dan kunt u het aanmeldformulier op onze website invullen. Binnen 24 uur nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Klacht of bezwaar
Heeft u een klacht? Wellicht is het op te lossen met een telefoontje naar ons. Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord heeft gehad op uw vraag. U kunt hiervoor ons algemene telefoonnummer (088 766 3666) gebruiken. Als het nodig is kan de betreffende medewerker u doorverbinden met uw klantmanager.
U mag van ons verwachten dat wij u op een correcte, zakelijke en vriendelijke manier van dienst zijn. Is hierin toch iets mis gegaan? U kunt een klacht indienen door middel van het digitale klachtenformulier.
Of u kunt het schriftelijk doen via dit formulier. U kunt dit formulier uitprinten en per post versturen naar Stadsbank Oost Nederland. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging.
Stadsbank Oost Nederland is een van de oudste leden van de NVVK, de landelijke branchevereniging voor schulddienstverlening en sociaal bankieren.
Klachtenregelement
Algemene inkoopvoorwaarden 2018 (Gedeponeerd bij de KVK onder nummer: 50830953)
Bent u het niet eens met een schriftelijk besluit (beschikking) van Stadsbank Oost Nederland met betrekking tot uw schulddienstverlening? Dan kunt u daartegen bezwaar indienen. Kijk hier voor meer informatie over de bezwaar en beroep procedure.
Adresgegevens
Bezoekadres
Stadsbank Oost Nederland
Spelbergsweg 35
7512 DX Enschede
Postadres
Stadsbank Oost Nederland
Postbus 1393
7500 BJ Enschede
Kvk-nummer: 50 83 09 53
BTW-nummer: NL0032.57.812.B.01
IBAN: NL22RABO0151568464
AVG
De Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) geeft burgers sterke en uitgebreide privacyrechten, zoals het recht op inzage, rectificatie, dataportabiliteit en vergetelheid. Uw verzoeken hieromtrent kunt u indienen bij de Fuctionaris Gegevensbescherming van Stadsbank Oost Nederland via privacy@stadsbankoostnederland.nl.