Klacht

applicatiebeheer

Heeft u een klacht? Wellicht is het op te lossen met een telefoontje naar ons. Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord heeft gehad op uw vraag. U kunt hiervoor ons algemene telefoonnummer (088 766 3666) gebruiken. Als het nodig is kan de betreffende medewerker u doorverbinden met uw klantmanager.

U mag van ons verwachten dat wij u op een correcte, zakelijke en vriendelijke manier van dienst zijn. Is hierin toch iets mis gegaan? U kunt een klacht indienen door middel van het digitale klachtenformulier.

Of u kunt het schriftelijk doen via dit formulier. U kunt dit formulier uitprinten en per post versturen naar Stadsbank Oost Nederland. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging.

Stadsbank Oost Nederland is een van de oudste leden van de NVVK, de landelijke branchevereniging voor schulddienstverlening en sociaal bankieren.

Klachtenregelement
Algemene inkoopvoorwaarden 2018 (Gedeponeerd bij de KVK onder nummer: 50830953)