Nee, dat kan alleen schriftelijk of via MijnStadsbank.
Hoe kan ik het wachtwoord wijzigen voor MijnStadsbank?
Als je ingelogd bent op MijnStadsbank ga je naar ‘persoonlijke gegevens’ en klik daar op de knop ‘wachtwoord wijzigen’. Bekijk hier de voorlichtingsfilm over dit gedeelte.
Ik krijg een fout bij het aanmelden voor MijnStadsbank.
Wanneer je de melding ‘Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier’ krijgt, dan kunnen er meerdere oorzaken zijn: De combinatie van het ingegeven geboortedatum en klantnummer is niet juist. Controleer je gegevens en probeer het nogmaals; Het ingegeven klantnummer bestaat niet. Controleer je gegevens en probeer het nogmaals; Er bestaat al een account met het ingegeven …
Welke gegevens moet ik doorgeven bij een betalingsopdracht of wijziging via MijnStadsbank?
Bij het doorgeven van je verzoek via MijnStadsbank is het belangrijk dat je het digitale formulier volledig invult. Zonder de naam van de ontvanger, het IBAN, het betaalkenmerk of het bedrag kan je verzoek niet in behandeling worden genomen. Heb je een acceptgiro ontvangen, dan zijn de 16 cijfers je betaalkenmerk. Vermeld altijd de gevraagde betalingskenmerken zoals factuurnummer, debiteurnummer of …
Hoe kan ik mijn betalingsopdracht of een wijziging doorgeven?
Heb je een betalingsopdracht of wil je een wijziging doorgeven in een betaalopdracht, dan kun je dit rechtstreeks doen via MijnStadsbank. Online verzoeken via MijnStadsbank worden sneller verwerkt dan verzoeken die via de post verstuurd worden. Let op: je kunt geen verzoeken sturen via info@stadsbankoostnederland.nl.
Ik kan mijn bankafschriften niet downloaden.
Als je bankafschriften niet kunt downloaden, kan het mogelijk zijn dat het programma Adobe Reader niet op je computer staat. Dit programma heb je nodig om de bankafschriften te downloaden. Klik hier om Adobe Reader te downloaden.
Ik zie een onjuist rekeningnummer bij het opnemen van een bedrag binnen een vrije reservering via MijnStadsbank.
Als je een onjuist rekeningnummer ziet, neem dan contact met ons op.
Ik krijg een foutmelding bij het opnemen van een bedrag binnen een vrije reservering via MijnStadsbank.
Wanneer je de melding ‘Er is geen rekeningnummer bekend waarop Stadsbank Oost Nederland het geld mag overmaken’ dan moet je contact met ons opnemen.
Welke gegevens kan ik inzien op MijnStadsbank?
Via MijnStadsbank kun je de persoonsgegevens inzien die bekend zijn bij Stadsbank Oost Nederland. Daarnaast kun je gegevens inzien van je budgetbeheerrekening. Je kunt je budgetplan, mutaties en het saldo van je vrije reserveringen bekijken. Heb je een schuldregeling of een lening? Dan kun je de voortgang van het traject inzien via MijnStadsbank. Je kunt bankafschriften downloaden of naar jezelf …
Ik krijg een foutmelding als ik inlog op MijnStadsbank.
Je krijgt een melding als je een verkeerd e-mailadres of wachtwoord ingeeft. Controleer je gegevens en probeer het nogmaals. Wachtwoord vergeten? Vraag deze op via de inlogpagina van MijnStadsbank. Daar staat de knop ‘wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in en vervolgens ontvang je een e-mail met daarin je wachtwoord. Let op: deze e-mail kan mogelijk in je postvak ‘ongewenste e-mail’ …
- Page 1 of 2
- 1
- 2