Procesondersteuner (32-36 uur)
Als procesondersteuner zit je verweven in alle dienstverleningsprocessen van onze organisatie. Doordat jij goed bent in wat je doet verloopt ons administratieve klantproces optimaal! Je bent namelijk verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van ons dienstverleningsproces.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
- Je hebt telefonisch contact met klanten en instanties. Bij potentieel nieuwe klanten verricht jij een telefonische pre-scan bij het eerste contactmoment.
- Je zorgt zelfstandig voor een adequate administratieve voorbereiding, begeleiding en afhandeling van (deel)processen binnen het team.
- Je verricht (lichte) financieel administratieve werkzaamheden (zoals aanpassen beslagvrije voet).
- Je beheert agenda’s, documentatie, inkomende / uitgaande mail en post en stelt (gestandaardiseerde) brieven op.
Hoe pak je dat aan?
- Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau.
- Jouw kennis van relevante wet- en regelgeving en ons dienstverleningsproces is optimaal en je bent altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
- Je neemt je verantwoordelijkheid voor jouw werkzaamheden en zowel zelfstandig werken als werken in teamverband gaan jou goed af.
- Jouw sociale vaardigheden, mondeling en schriftelijk, zijn uitstekend en je bent klantgericht.
- Moeiteloos schakel jij tussen je variërende werkzaamheden en contacten.
- Werken met geautomatiseerde systemen vind je leuk! Inclusief de daarbij behorende optimalisaties om je werk efficiënter en effectiever te maken.
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
Wij bieden jou:
- Een salaris afhankelijk van je ervaring van minimaal € 1.778 (aanloopschaal 5) en maximaal € 2.846 (functieschaal 6) op basis van een 36-urige werkweek.
- Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en deel te nemen aan onze Stadsbank Academie.
- Een informele, platte organisatie met een goede werksfeer, waarin je ruimte krijgt om jouw capaciteiten optimaal te benutten.
- Een modern kantoor, met eigen parkeergelegenheid, in het centrum van Enschede.
Ja, ik wil!
Meer weten? Neem contact op met onze HR-afdeling via hr@stadsbankoostnederland.nl.
Solliciteren? Vul onderstaand formulier uiterlijk woensdag 29 maart 2023 in en upload jouw motivatiebrief en CV.